De in 2019 uitgebrachte postzegel kon tijdens de coronatijd (covid-19), toen er geen verenigingsavonden konden plaatsvinden, mooi gebruikt worden om de leden middels een Paaswens een hart onder de riem te steken. Bij alle leden viel onderstaande kaart op de deurmat.
